امام جمعه تبریز بر حساسیت مدیران در انتخاب مدیران روابط عمومی‌ها درسازمان ها تاکید کرد.

تاکید بر حساسیت مدیران در انتخاب مدیران روابط عمومی‌ درسازمان هابه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ حجت‌الاسلام آل‌هاشم در دیدار کارکنان روابط عمومی‌های تبریز گفت:روسای ادارات و سازمان‌ها می‌بایست در انتخاب مدیران روابط عمومی‌ها، و نیز مسئولان دفاتر ومنشی‌های خود، حساسیت و دقت داشته باشند.

وی افزود: مدیر خوب شخصی است که به دنبال رفع کمبود‌های مردم باشد. مدیری که علاقه‌مند به شنیدن مشکلات نیست، خائن است. 

وی درادامه خواستار پرهیز روابط‌عمومی‌ها از خوش‌ظاهری و تعریف و تمجید بی‌جای آنان از مسئولان شد.

وی گفت: روابط‌عمومی‌ها نباید از روسای ادارات و سازمان‌های خود، تعریف و تمجید‌های بی‌جا کنند.

وی افزود: این قبیل روابط عمومی‌ها، مدیر خراب‌کن هستند.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی از روابط عمومی ادارات خواست تا تفاوتی بین رسانه‌های چپ و راست قایل نشوند.

وی گفت: روابط عمومی باید به تمام روزنامه‌ها به یک چشم نگاه کند و تبعیض قایل نشود این بخش از ادارات بایستی در تمام برنامه‌های خود از تمامی طیف‌ها دعوت کنند و نباید خوش‌ظاهری کنند که هیچ مشکلی وجود ندارد این خیانت به مدیران است.

 

انتهای پیام/ش

انتقاد امام جمعه تبریز از روابط عمومی‌های متملق

برچسب ها: مطبوعات ، نماز جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.